Friday, November 7, 2008

BeR|Ta GeMB|Ra bUaT TeMaN

Teman baik aku my only one best friends yg aku kenal dr sekolah tadika smpai sekarang ni akhirnya nk bertunang 28/12/2008 nie...tahniah buat mu teman...cm tak caya je bile aku dengar berita tu, aku ingat dia main2 rupe nye betul...tak sangka sbb aku ng dia mmg suka memain suka mendajal antara kitaorg...alhamdullilah family dia akhirnya boleh terima pilihan yg kali nie...sian kt dia dh bape ramai calon semua family dia tak suka...aku tumpang gembira buat dia...lepas nie tak leh la nk lepak2 poye2 ng dia cm dulu lg...

Keluarga pihak lelaki tu datang merisik selasa aritu.....katenye tempoh pertunangan dia dlm 6 bulan atau setahun...skrng nie dia kalut nk wat persiapan sbb tarikh nk dkt dh tp aper persiapan pon tak wat lagi...ade tanya aku nk wat ape..huhu aku pon tak penah bertunang cmne la aku nk tau...nk cari andam, tempah baju, ape nk wat barang hantaran, persiapan lain lagi penin dia pk...hehe dia sendiri pon tak sangka sampai ape keje yg dia buat pon cm jadi tak jadi ke....

Aku doa kan semoga kau bahagia teman....


||~*JANGAN tnya kt aku lak aku bile...sbb aku sndri pon tadep jwpn tuk diri aku sndri....hahaha*~||

3 comments:

ZuL said...

ko bila lagi nak bertunang? simpan saje niat nak beli psp tu ... prepare duit tok kawen ... usia kita bukan makin muda,tp makin tua makcik...aku muda lagi dari ko... keke

Zaifull said...

erni nak jadi andartu laa tu

JuZ mE said...

oit2 ape andartu2 nie...